Et stykke af Jylland

Jeg har nu modtaget mit stykke af Danmark. Det skal jeg male på og det må kun være i nuancerne sort og hvid og grå. Det er super spændende. Kan næsten ikke vente med at komme i gang! Jeg ved slet ikke hvad jeg vil male, men regner med det kommer når jeg går i gang. Sådan plejer det at være. Ellers kommer der til at gå et stykke tid, før jeg kan fortælle mere om projektet. Det er først engang i Januar at der vil ske mere. Kunstnerne har ca. 2 måneder til at få malet og sent brikken afsted til KBH igen. Så jeg har god tid. Det bliver super godt! Her er lidt billede af det: 



Min brik blev hverken, Kolding, Greve eller Bornholm, men har fået et fint stykke af Sønderjylland, så det passer mig fint. Det er Haderslev området jeg har fået. :)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar