Farverige og friske

Et nyt sæt er færdigt. De er begge 50x50 cm. De blev noget anderledes end jeg regnede med. Jeg ville have lavet dem meget enkle, dog med friske farver. Det blev ikke som jeg ville have det, og jeg kunne ikke lide at arbejde med det. Derfor fandt jeg på noget helt andet. (Fremover vil jeg muligvis vise billeder der viser forløbet for et maleri). Det nye jeg kom frem til, blev med lidt af de samme principper. Jeg synes selv at de er lidt friske og cool på samme tid. Farverne får dem til at fremstå meget aggressive, hvis man kan sige sådan. Det sorte dæmper dog lidt på det hele. De var en udfordring men sjove og anderledes at arbejde med. 

De sælges som sæt for 800,- Se mere på min facebook side: https://www.facebook.com/ToBcreative




Ingen kommentarer:

Send en kommentar