My Environment Art Project Result

My Environment Project blev en succes. Jeg kunne desværre ikke deltage i ferniseringen på dagen, men kom forbi dagen efter og så hele udstillingen. Alle brikkerne var så fine og imponerende. Det har været super spændende at deltage i projektet. 





Jeg fik set alle brikkerne på udstillingen og fik også to kataloger med hjem af. Jeg er rigtig glad for jeg fik muligheden for at kunne komme forbi Galleri KBH kunst og se det hele. Kataloget jeg fik med hjem indeholder informationer om hele projektet og også om hver enkelt brik. Her er lidt billeder af kataloget og hvad det indeholder. 

 



Her er min del af kataloget


Det indeholder en lille tekst af min fortolkning af hele forløbet og om mig som kunstner.



Der ud over har alle brikkerne jo været samlet, som det store puslespil det nu er. Der til er der blevet produceret en plakat med hele motivet. Det er super flot og jeg vil helt sikker have skaffet mig sådan en. Det ser sådan ud:



2 kommentarer:

  1. Excellent! Fremragende stykke arbejd. Godt stykke arbejde. Jeg er stolt af dig.

    SvarSlet
  2. Denne kommentar er fjernet af forfatteren.

    SvarSlet